מאמרים, הבהרות, הרחבות
  
עמוד הבית אינדקס תכנים
איך נגרום לשיתוף ידע?

העובד ישתף ידע כאשר כדאי לו , או כאשר הוא מחוייב לכך במסגרת הפורמאלית.

כאשר התהליך הניהולי מתבצע  נכון ויעיל, העובד יתרום לדיון את הידע שצבר במפגש האחרון עם הלקוח, או את המידע המודיעיני שהתבקש להביא מהמקור שלו, כי בלעדיו, ההחלטה שתתקבל לא תהיה אופטימלית, מה שלא יהיה קביל על הצוות ועל מנהל הצוות.

 

עם זאת, קיימים מקרים בהם הביקוש לידע הוא נמוך, כלומר, לעובד אין מוטיבציה להעשיר ידע כדי לשפר את ביצועיו.

יצירת ביקוש לידע הינה באחריות המנהל בתהליך הפורמאלי.

חשוב לסייע ולכוון את המנהלים בתחום זה.

כמו כן, קיימות שיטות מגוונות לייצר ביקוש גם במסגרות הלא פורמאליות.

 
Thu, 25 Apr 2024